Tontti-/talopörssi

Myyntipörssi

Mikäli sinulla on tontti, maa-ala, metsä-ala, talo tai tila myytävänä Jokelan tai Pattijoen kylän alueella ja haluat sen näkyvän sivuillamme, ilmoitathan siitä meille! Alla olevalla lomakkeella tai sähköpostilla: jokela.pattijokikylaseura@gmail.com tai kirjeitse osoitteeseemme: Jokela- Pattijoki kyläseura ry Jokelankyläntie 12 92140 PATTIJOKI. Julkaisemme ilmoituksesi mahdollisimman pian. KIITOS!

Kirjoita lomakkeeseen myytävänä olevan tontin/talon tiedot mahdollisimman tarkasti.

Mikäli haluat liittää ilmoitukseen myös kuvia, lähetä tiedot silloin sähköpostitse:

jokela.pattijokikylaseura@gmail.com

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ostopörssi

Jos haluat ostaa tontin, maa-alueen, talon tai tilan Jokelan tai Pattijoen kylän alueelta sekä haluat ostoilmoituksesi näkyvän kotisivuillamme, ilmoitathan siitä meille alla olevalla lomakkeella. Julkaisemme ilmoituksesi mahdollisimman pian. KIITOS.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.